Başkan Uysal: "Artık laf üretme ve yatma dönemi bitti"
Başkan Uysal: "Artık laf üretme ve yatma dönemi bitti" Haberin devamını okumak ve tüm Zonguldak haberleri için lütfen tıklayın. Haberi beğenerek ve paylaşarak daha fazla kişiye ulaştırabilirsiniz.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder